Direct contact opnemen

Epartment E-commerce BV
Ethaanstraat 2c
7463 PC, Rijssen
Tel: +31 (0) 85 401 4722

KVK nummer: 57357609
BTW nummer: NL852545605BO1
Rekeningnummer: NL97RABO0136570429

Stuur ons een email

Lees meer over ons

Laat uw gegevens achter

Laat uw gegevens achter en wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Demo aanvragen

Geïnteresseerd in een van onze oplossingen? Laat uw gegevens achter en we plannen binnen 24 uur een demo met u in.

Support

Bij vragen krijgt u snelle ondersteuning, indien gewenst via een SLA.

Magento-support door Epartment

Na oplevering van uw webshop of B2B-klantenportaal ontvangt u Magento-support van Epartment. Webshops en klantportalen zijn vaak een strategisch onderdeel van de bedrijfsvoering. Daarom krijgt u bij calamiteiten snelle ondersteuning. Indien gewenst kunt u via een Servicecontract Magento-support tegen extra gunstige condities bedingen. Verder kunt u ervoor kiezen om met Epartment uw webshop structureel te  blijven doorontwikkelen.

4

Direct een specialist aan de lijn

Uitgebreide kennis van Magento

Doorontwikkeling van uw webshop

Supportdesk

Voor Magento-support kunt u altijd terecht bij onze supportdesk. In geval van vragen en eventuele calamiteiten rondom uw Magento-webshop(s) staan we u snel te woord. Maar ook voor aanvullende wensen, het optimaliseren van de performance, onderhoud van het platform en het ondersteunen van gebruikers kunt u bij ons terecht.

Vraag een account aanDirect ticket insturen

Onderhoud van uw platform

Magento is als e-commerce-platform continu in ontwikkeling. Het grote voordeel daarvan is dat u steeds weer profiteert van nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten. Maar het betekent ook dat uw Magento-webshop onderhoud nodig heeft. Door nieuwe updates te installeren zorgen we ervoor dat uw webshop veilig en probleemloos blijf functioneren met uw andere software oplossingen.

Servicecontract via Epartment

Wilt u voor onze Magento-support een service level agreement (SLA) afsluiten? Dat kan bij Epartment met een Servicecontract. Het Servicecontract bieden we in de varianten Basic, Pro en Diamond. Het Diamond-pakket is het meest uitgebreid. Naast Magento-support via e-mail, telefoon en op afstand tijdens kantooruren krijgt u met het Diamond-pakket:

Verzeker uw organisatie van:

  • Support buiten kantooruren
  • Active monitoring van uw hosting-platform bij mogelijke downtime (inclusief sms-notificatie)
  • Noodnummer voor bedrijfskritische storingen buiten kantooruren
  • Voorrang bij de uitvoeren van een update of patch
  • Upgrade op doordeweekse dagen buiten kantooruren
  • Support op basis van minimale responsetijden binnen en buiten kantooruren
Wilt u meer weten over onze e-commerce-dienstverlening?

Maak vrijblijvend een afspraak en we helpen u graag verder.

Laat uw gegevens achter Direct contact opnemen